Warunki świadczenia usług
Regulamin świadczenia usług
- § 1. Postanowienia ogólne
1.Niniejszy regulamin określa warunki świadczenia usług przez sklep internetowy działający pod adresem Commfi.pl, będący własnością ILT z siedzibą we Wrocławiu, ul. Małopanewska 16c/2 NIP: 8943206908.
2.Regulamin dotyczy usług świadczonych na terenie Wrocławia, takich jak sesja fotograficzna nieruchomości i przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, oraz usług świadczonych bez względu na lokalizację, w tym analizy umowy najmu, analizy umowy deweloperskiej, tworzenia umowy najmu oraz konsultacji prawnych.
- § 2. Warunki świadczenia usług
1.Usługi świadczone są za pośrednictwem kontaktu telefonicznego oraz videokonferencji.
2.Sesje fotograficzne i przygotowanie nieruchomości do sprzedaży realizowane są wyłącznie na terenie Wrocławia.
3.Pozostałe usługi mogą być świadczone bez względu na lokalizację Klienta, drogą elektroniczną.
- § 3. Termin realizacji usług
1.Termin realizacji usługi wynosi najpóźniej 72 godziny od momentu zaksięgowania płatności na koncie Usługodawcy.
2.Usługodawca zobowiązuje się do jak najszybszego przystąpienia do realizacji usługi.
- § 4. Usługodawca
- Usługodawcą jest ILT, świadczący usługi za pośrednictwem strony internetowej Commfi.pl oraz kontaktu telefonicznego i videokonferencji.
- § 5. Prawo do odstąpienia od umowy
1.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w zakreślonym terminie na adres commfi.biuro@gmail.com lub wysyłając na adres siedziby firmy.
2.Prawo to dotyczy wyłącznie usług świadczonych drogą elektroniczną.
- § 6. Płatności
1.Usługi można zamówić bezpośrednio w sklepie internetowym Commfi.pl lub kontaktując się z Usługodawcą telefonicznie lub mailowo na commfi.biuro@gmail.com. Płatności za usługi realizowane są poprzez platformę płatności online lub przelewem bankowym.
- § 7. Ubezpieczenie
1.Usługodawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, co zapewnia dodatkową ochronę i bezpieczeństwo świadczonych usług.
- § 8. Wymagane materiały
1.Dla realizacji niektórych usług, takich jak analizy umów, konieczne jest dostarczenie przez Użytkownika materiałów i dokumentów, np. umowy. Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania wszystkich informacji, danych oraz materiałów niezbędnych do wykonania usługi.
- Dla realizacji niektórych usług takich jak sesja fotograficzna nieruchomości lub przygotowanie nieruchomości do sprzedaży konieczne jest udostępnienie lokalu dla którego klient chce realizować dana usługę.
- Brak udostępnienia lokalu przez Klienta może skutkować niemożnością wykonania usługi przez Usługodawcę. W takim przypadku Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania sesji fotograficznej lub innych działań przygotowawczych bez możliwości zwrotu kosztów poniesionych w związku z planowaniem realizacji usługi. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie dostępu do lokalu w uzgodnionym terminie i czasie, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Usługodawcą.
- § 9. Rodzaje usług i sposób realizacji
1.Usługi takie jak analizy, opinie, odpowiedzi oraz wszelkie dokumenty sporządzane przez Usługodawcę w ramach zamówionego pakietu usług są przekazywane Użytkownikowi drogą elektroniczną, na adres e-mailowy wskazany podczas składania zamówienia. Usługi są realizowane na podstawie aktualnych przepisów prawa polskiego oraz informacji przekazanych przez Użytkownika.
- Usługi dostępne są również w języku angielskim lub rosyjskim za dodatkową opłatą. Klient zainteresowany skorzystaniem z usługi w jednym z tych języków jest zobowiązany zgłosić taką chęć i uzgodnić z nami cennik przed złożeniem zamówienia.
- § 10. Wyłączenia odpowiedzialności
1.Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w świadczeniu usług spowodowane siłą wyższą, awariami sprzętu lub łącz internetowych po stronie Klienta.
- Usługodawca podejmuje wszelkie możliwe środki w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, w tym dokładnej analizy dokumentów prawnych. Jednakże Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Klienta na podstawie otrzymanych analiz, opinii i informacji, ani za konsekwencje wynikające z zastosowania się do tych analiz i opinii.
- Usługodawca nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody wynikające z błędów w dokumentach dostarczonych przez Klienta, w tym za niekompletność lub nieprawidłowość tych dokumentów. Odpowiedzialność Usługodawcy jest ograniczona wyłącznie do kwoty zapłaconej przez Klienta za konkretną usługę.
- W przypadku usług związanych z analizą dokumentów prawnych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za interpretację przepisów prawnych, która mogłaby się zmienić po dostarczeniu przez Usługodawcę analizy, ani za zmiany w przepisach prawnych, które nastąpiłyby po dostarczeniu analizy, ale nie były jeszcze ogólnie dostępne lub znane w momencie jej tworzenia.
- Wszelkie analizy, opinie oraz inne dokumenty sporządzone przez Usługodawcę są tworzone z należytą starannością i oparte na stanach faktycznych oraz dokumentach przedstawionych przez Klienta, a ich celem jest jedynie wsparcie Klienta w zrozumieniu danego stanu prawnego. Nie stanowią one ostatecznego orzeczenia w kwestiach prawnych, a ich interpretacja może być różna w zależności od okoliczności danego przypadku oraz oceny organów nadzorczych lub sądowych.
6.Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji usługi, jeżeli jej wykonanie byłoby sprzeczne z obowiązującym prawem lub zasadami współżycia społecznego.
- § 11.Reklamacje
1.Reklamacje dotyczące świadczonych usług należy zgłaszać na adres e-mail: commfi.biuro@gmail.com lub drogą pocztową na adres siedziby Usługodawcy.
2.Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Usługodawcę w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. W reklamacji należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w tym rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
3.Decyzja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Użytkownikowi drogą elektroniczną lub pocztową, zgodnie z preferowanym przez niego kanałem komunikacji.
- § 12. Postanowienia końcowe
1.Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani poprzez aktualizację treści regulaminu dostępnego na stronie internetowej Usługodawcy.
2.W przypadku pytań dotyczących regulaminu prosimy o kontakt z Usługodawcą za pośrednictwem e-mail: commfi.biuro@gmail.com
3.Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.